Contact Form Shortcode Error: Using shorcode attributes requires the PHP sessions setting to be enabled on the Advanced tab in form settings.
top2
Specjalista ds. Social Media i Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy nowoczesną firmą doradczą specjalizującą się w inwestycjach i emeryturach. Powstaliśmy w 2007 roku i jako pierwsi w Polsce rozpoczęliśmy marketing edukacyjny nowoczesnych usług finansowych!

Jeżeli lubisz wyzwania, masz dużo energii oraz świetne pomysły wykorzystania nowoczesnych form komunikacji do angażowania Klienta – dołącz do nas! Szukamy właśnie Ciebie!

Co zyskasz:

  • Rozwój zawodowy w content i social marketingu w branży finansowej
  • Progresywny model wynagrodzeń (część stała + premie motywacyjne)
  • Aktywne uczestnictwo w budowaniu nowoczesnej strategii komunikacji marki
  • Możliwość budowy własnego zespołu i awansu na stanowisko kierownicze
  • Dostęp do biura w centrum Wrocławia z własnym stanowiskiem pracy
  • Wsparcie merytoryczne (dostęp do materiałów z Wharton University of Pennsylvania, Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego i innych)
  • Przyjazną atmosferę pracy w zorientowanym na sukces zespole!

Wymagania:

Kompetencje twarde:

  • znajomości zasad działania i biegłego posługiwania się social media (Facebook, Google+, YouTube, platformy blogowe)
  • znajomości możliwości reklamowych i komunikacyjnych w powyższych serwisach
  • umiejętność tworzenia grafiki reklamowej przy pomocy pakietu Adobe Photoshop/Illustrator oraz znajomość zasad typografii internetowej
  • łatwość przyswajania nowych informacji i podążania za trendami
  • umiejętności efektywnego zarządzania projektami

Kompetencje miękkie:

  • kreatywność, pomysłowość, empatia i sprawność w tworzeniu atrakcyjnych i angażujących treści
  • zmysł estetyczny pozwalający tworzyć wysokiej jakości content (np. infografiki)
  • łatwość wyszukiwania informacji i korzystania z dostępnych zasobów
  • umiejętności zarządzania sytuacjami kryzysowymi
  • pozytywne nastawienie do świata i ludzi i wysoka kultura osobista

Dodatkowymi atutami będą:

  • poparte sukcesami wyniki przeprowadzonych działań w social media
  • wykształcenie kierunkowe (grafika, marketing, public relations, komunikacja)
  • umiejętność tworzenia krótkich materiałów wideo do wykorzystania w komunikacji (np. wywiad, relacja, porada wideo)
  • umiejętność wykorzystania platformy WordPress do realizacji kampanii marketingowych

Zakres współpracy:

  • tworzenie wysokiej jakości contentu marketingowego (infografiki, wpisy, artykuły, relacje, kursy, poradniki, narzędzia)
  • angażowanie potencjalnych Klientów poprzez dystrybucję contentu w dostępnych kanałach komunikacji (social media, email, www, wideo, sms, szkolenia, webinary,…)
  • ciągłe doskonalenie strategii i pomysłów na komunikację marki (przy współpracy z innymi działami)
  • reprezentowanie marki w mediach społecznościowych i prowadzenie i moderowanie komunikacji z Klientami
  • budowa społeczności, zaangażowania oraz przeprowadzanie akcji społecznościowych zorientowanych na efekt wirusowy
  • podejmowanie w imieniu firmy współpracy z blogerami i innymi partnerami
  • realizacja i koordynowanie projektów marketingowych zorientowanych na aktualne cele firmy
  • analiza i optymalizacja prowadzonych działań wg ustalonych wskaźników sukcesu
  • wsparcie przy innych projektach w dziale marketingu

Dodatkowe informacje

  • Forma zatrudnienia: umowa zlecenie lub umowa współpracy (jeśli prowadzisz działalność gospodarczą)
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat z ewentualną możliwością dopasowania wg ostatecznie przyjętego modelu współpracy

Aplikuj na stanowisko
Specjalisty ds. Social Media i Relacji z Klientem!

Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem formularza z lewej strony.

W razie problemów, prosimy wysłać aplikację adres marketing@szkolainwestowania.pl. W temacie wiadomości proszę napisać „Aplikacja – marketing”.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wysyłając do nas aplikację prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)”.