SZKOLENIE SPECJALNE

Marketing 3.0

nowoczesne sposoby pozyskiwania i utrzymania Klienta XXI wieku

lecture-title-m3

Świat zmienia się szybciej niż myślisz! Tradycyjne sposoby marketingu opisywane przez autorów XX wieku w wielu przypadkach przestają się sprawdzać. Pojawienie się nowej ery innowacji informacyjnej wymusza wdrażanie nowych form marketingu.

Zapraszam Cię do świata, w którym rządzi coś więcej niż reklama i sprzedaż. Poznaj Marketing 3.0!

WAŻNE: Uczestnictwo w szkoleniu umożliwia zapisy na praktyki, staże lub pracę w Dziale Marketingu Szkoły Inwestowania przy wdrażaniu Marketingu 3.0.

Szkolenie jest bezpłatne (decyduje kolejność zapisów)

Na szkoleniu

  • Ewolucja marketingu i sprzedaży ostatnich 100 lat
    Od prehistorycznej sprzedaży z lat 20’tych do dnia dzisiejszego
  • Marketing 3.0
    Obecne potrzeby Klientów w dobie ery informacyjnej i społeczności
  • Zarządzanie Wartością Klienta
    Nowe spojrzenie na marketing w XXI wieku
  • Klient jako Twój kapitał rentierski
    Budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim
  • Dobro zawsze popłaca!
    Zachowania marketingowo-sprzedażowe po kryzysie 2007 roku.

Ponadto, dowiesz się

  • Dlaczego Google w 15 lat stał się jedną z największych korporacji na Świecie?
  • Dlaczego Facebook w ciągu 5 lat dogonił Google?
  • Które firmy w Polsce zaczynają stosować Marketing 3.0?
  • Skąd czerpać wiedzę na temat Marketingu 3.0 aby wyprzedzić konkurentów?
  • Jak rozpocząć karierę zawodową w Marketingu 3.0?

Prowadzący

Bartosz Mazurek
Bartosz Mazurek
Prezes Zarządu, Dyrektor Operacyjny Szkoły Inwestowania Sp. z o.o. Inwestor Indywidualny, Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
(Zobacz profilProfil Goldenline)

Koszt szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu jest bezpłatne.
Ilość miejsc ograniczona! (decyduje kolejność zgłoszeń)